A postat o banală fotografie cu un ou și a reușit să obțină peste 50 de milioane de like-uri. Cum a fost posibil?

A postat o banală fotografie cu un ou și a reușit să obțină peste 50 de milioane de like-uri, Cum a fost posibil, influenceri pe instagram, vedete online, xenia deli instagram, facebook marketing online 

Un tip de origine indiană a reușit la doar 19 ani să o detroneze pe Kylie Jenner din postura de regină a Instagramului. A postat o banală fotografie cu un ou și a reușit să obțină peste 50 de milioane de like-uri. Vă întrebați cum e posibil?

Ishan Goel este din Massachusetts și este cunoscut drept un guru al marketingului, astfel că nu i-a fost greu să cucerească internetul în doar câteva zile. Încă de când fotografia cu un simplu ou a devenit virală, toată lumea s-a întrebat cine e persoana din spatele acestui cont Instagram din Marea Britanie @world_record_egg. Curiozitatea a fost cu atât mai mare cu cât imaginea a reușit să detroneze prima fotografie a fetiței lui Kylie Jenner, Stormi, la o diferență uriașă – de peste 30 de milioane de like-uri.
 
Ei bine, Ishan a lămurit totul într-un interviu pentru Femail, citat de Daily Mail: “Nu voi intra în prea multe detalii legat de ingredientul secret, dar pot spune că am lucrat pentru a acumula experiență pe pagina Reddit, iar apoi am apelat la toate celebritățile și influențele pe care le aveam în mass-media și în rețeaua mea pentru a mă ajuta cu promovarea. Aș vrea să dau tot creditul găinii care a făcut acest ou. Ea a fost scânteia. Eu am pus doar gazul.”
Potrivit lui Ishan, postul a devenit viral pentru că nu era chipul unei celebrități sau al unei persoane, era un simplu ou. De asemenea, ideea i s-a părut amuzantă: “Oamenii se pot ralia în entuziasmul ăsta de a depăși o celebritate. Face ca lumea să pară mai puțin intimidantă, mai luminoasă și mai accesibilă”.

 

 

View this post on Instagram

 

stormi webster ??

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Ishan spune că totul implică o combinație de sincronizare, plasare și influență: “Adesea, nu există nici o logică sau un motiv pentru lucrurile care devin virale, dar ceea ce vine de la asta este tot ce contează”. În prezent, fotografia cu oul devenit viral a depășit 50 de milioane de aprecieri and still counting.
Total
0
Shares
 
Total
0
Share