Poliția de Frontieră anunță că, în urma actualizărilor recente ale sistemelor aferente infrastructurii cheilor publice, se înregistrează dificultăți temporare în accesarea semnăturii electronice și în autentificarea în cadrul sistemelor informaționale pe baza serviciului MPass, informează telegraph.md, cu referire la un comunicat al instituției.
Drept urmare, procesarea cererilor de eliberare a extraselor din Sistemul Informațional Integrat al Poliției de Frontieră (referitoare la traversarea frontierei de stat de către persoane fizice și mijloace de transport) poate fi temporar întârziată.
Autoritățile recomandă cetățenilor să depună cererile cu cel puțin 10 zile înainte de data necesară, pentru a evita întârzierile.
În cazul situațiilor urgente, există o soluție alternativă: cetățenii pot depune cererile fizic la sediul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră din Chișinău, pe strada Petricani nr. 19, unde angajații instituției sunt pregătiți să ofere sprijin și asistență în procesarea acestora.
Poliția de Frontieră își cere scuze pentru inconveniențele create și subliniază angajamentul său de a servi cetățenii cu promptitudine și profesionalism.