În Republica Moldova a fost lansat Centrul Unic de Apel pentru Consumatori

Cetățenii Republicii Moldova care simt că le-au fost lezate drepturile ca consumatori pot solicita acum ajutor prin intermediul Centrului Unic de Apel, lansat recent. Pentru a beneficia de consiliere, consumatorii pot apela numărul 022515151, unde operatorii vor facilita comunicarea cu autoritățile responsabile și vor oferi suport specializat, informează telegraph.md

Centrul Unic de Apel va centraliza serviciile de consultanță și va îmbunătăți protecția drepturilor consumatorilor. Prin acest instrument, cetățenii pot contacta specialiști din diverse domenii, precum Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor, Comisia Națională a Pieței Financiare, Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică, Autoritatea Aeronautică Civilă și altele.

”Crearea acestui centru reprezintă un pas important pentru consolidarea protecției consumatorilor și întărirea legăturii dintre autorități și cetățeni,” a declarat Ina Voicu, secretara de stat a Ministerului Economiei.

Proiectul, derulat de Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC), a început în februarie 2024 și va dura 12 luni. Uniunea Europeană a alocat 60 000 de euro pentru implementarea acestuia.

Total
0
Shares
Total
0
Share