Social

Campania „Casa plină de Crăciun”: Fundaţia Edelweiss îşi propune să aducă bucuria Crăciunului în casele familiilor nevoiaşe

Pinterest LinkedIn Tumblr

Reprezentanţii Fundaţiei „Edelweiss” şi Moş Crăciun au fost oaspeţii-surpriză care au adus cadouri şi voie bună în casa familiei Postolache. Astfel, Fundaţia lui Vlad Plahotniuc a deschis sezonul sărbătorilor de iarnă cu startul campaniei „Casa plină de Crăciun”, prin care aduce bucurie în familiile celor mai puţini norocoşi.

Patricia, de 9 ani, şi fraţiorul ei Răzvan, de numai 3 ani, s-au bucurat de cadouri, dulciuri şi televizor, precum şi de bradul adus de Edelweiss, pe care l-au împodobit deja împreună cu Moşul. Micuţii au mulţumit Fundaţiei pentru daruri cu poezii şi colinde. „Pentru mama am cerut o căciulă şi o scurtă. Pentru tata – o pereche de mănuşi, iar pentru Răzvan- o maşină. Pentru mine nişte cărţi.”, a spus Patricia.

A fost pentru prima oară când familia a primit atât de multe cadouri de sărbători, iar vizita reprezentanţilor Edelweiss şi a lui Moş Crăciun a făcut ca surpriza să fie cu atât mai plină de emoţie. „Chiar m-am pierdut, eram la serviciu şi ei mă întrebau ceva, iar eu nici nu ştiam ce să le răspund. După aceea mi-am revenit şi am discutat, dar totuşi nu îmi venea a crede că iată, va veni Moş Crăciun la noi.”, a spus mama Patriciei şi a lui Răzvan, Ecaterina Postolache.

Campania „Casa plină de Crăciun”, iniţiată de Fundaţia lui Vlad Plahotniuc Edelweiss, îşi propune să aducă bucuria Crăciunului în casele familiilor nevoiaşe. Este cel de al 7-lea an consecutiv în care, înaintea Sărbătorilor, Fundaţia îndeplineşte dorinţele a zeci de copii nevoiaşi, din Republica Moldova.

 

loading...

Comments are closed.