Campania „Europa pentru tine” ne-a costat peste 9 milioane de lei, bani publici

Guvernul Republicii Moldova a cheltuit peste 9 milioane de lei pentru desfășurarea campaniei de informare „Europa pentru tine”, care are ”scopul” de a familiariza cetățenii cu parcursul european al țării. Cele mai mari cheltuieli au fost destinate publicității TV și panotajului stradal, resursele fiind alocate din bugetul Cancelariei de Stat, potrivit informațiilor oferite pentru AGORA de reprezentanții Guvernului.

Suma totală investită în campanie a fost de 9 458 750 de lei, iar pentru desfășurarea activităților a fost contractat operatorul economic „Academia de Comunicare” SRL, controlată de Victor Nicolaescu și Cristian Saulea.

Dintre cheltuieli, 1 320 000 de lei au fost direcționați către publicitatea în media TV, iar 724 100 de lei au fost alocați pentru panouri publicitare stradale.

Un alt segment important al campaniei a fost Programul Educațional „Excursia Europeană”, derulat între 1 și 16 august. Acesta a permis organizarea de vizite ghidate în capitală pentru peste 2 500 de copii din toată țara, având un buget de 2 776 950 de lei.

Total
0
Shares
Total
0
Share