CNA și MAI au lansat campania ”Integritate pentru o societate sigură”

Centrul Național Anticorupție (CNA), în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne (MAI), a lansat campania națională ”Integritate pentru o societate sigură”, menită să promoveze integritatea instituțională, transparența decizională și comportamentul etic în rândul funcționarilor publici, în special din structurile de ordine publică și securitate.

Șefa Direcției Generale Prevenirea Corupției din cadrul CNA, Lidia Chireoglo, a subliniat importanța valorilor morale în funcționarea instituțiilor statului: „Doar prin responsabilitate, transparență și respect față de lege putem consolida statul de drept, în conformitate cu valorile europene.”

Campania are drept scop consolidarea culturii integrității în instituțiile publice și susținerea eforturilor Republicii Moldova de aliniere la standardele Uniunii Europene în domenii precum guvernanța, etica profesională și prevenirea corupției.

„Integritate pentru o societate sigură” se desfășoară sub egida Programului Național de Integritate și Anticorupție (PNIA) 2024–2028 și va fi implementată pe parcursul anilor 2025–2026 de ofițerii Direcției Educație Anticorupție (DEA) a CNA, în colaborare cu reprezentanții MAI.

Prin această inițiativă, CNA și MAI își reafirmă angajamentul de a promova o administrație publică responsabilă, corectă și orientată spre cetățean.

Total
0
Shares
Total
0
Share