Comisia economie, buget și finanțe a Parlamentului Republicii Moldova a anunțat organizarea unui concurs pentru selectarea unui candidat la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC). Termenul-limită de depunere a dosarelor este 2 aprilie 2025, ora 17:00.
Conform Regulamentului de organizare a concursului, candidații trebuie să fie cetățeni ai Republicii Moldova, să dețină diplomă de studii superioare și să aibă cel puțin șapte ani de experiență în domeniul juridic, economic sau tehnic, precum și o experiență de cel puțin doi ani în domeniul achizițiilor publice, sectoriale sau de concesiuni.
De asemenea, este necesar ca aceștia să îndeplinească alte cerințe legale referitoare la integritatea profesională și să nu fie membri ai unui partid politic.
Dosarele de concurs, care trebuie să conțină mai multe documente precum cererea de participare, curriculum vitae și alte acte, pot fi depuse la Comisia economie, buget și finanțe a Parlamentului, fie pe adresa electronică ceb@parlament.md, fie la sediul Parlamentului (bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 105, Chișinău). Depunerea acestora este posibilă în perioada 19 martie – 2 aprilie 2025, de luni până vineri, între orele 08:00 și 17:00.
În cazul în care va fi recepționat un singur dosar, Comisia va putea prelungi termenul de depunere a dosarelor. Candidații selectați vor trece prin două etape: proba interviului și proba scrisă.
Consilierii ANSC au statut de persoane cu funcții de demnitate publică și sunt numiți în funcție de Parlament, pe o perioadă de șapte ani, fără posibilitatea reînnoirii mandatului.