Datele contoarelor de energie electrică pot fi expediate deja și online. Cum facem asta

În situația de criză creată din cauza pandemiei de COVID19, compania „Premier Energy” s-a obligat să emită consumatorilor săi facturi estimative, în baza consumului mediu din aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, înțelegând importanța consumului de energie electrică și dorind să ofere o facturare cât mai corectă în baza indicațiilor de consum reale ale echipamentului de măsurare al consumatorilor, Î.C.S. „Premier Energy” S.R.L. le oferă această posibilitate pe site-ul său, transmite Telegraph.md
Astfel, potrivit unui cominicat emis de „Premier Energy” orice consumator poate comunica de la distanță, online, indicii reali înregistrați de contor prin accesarea site-ului www.premierenergy.md la rubrica „Expedierea indicilor contorului”.
Datele comunicate de către consumator sunt înregistrate în sistemul de evidență al furnizorului și ulterior procesării, conform procedurii în vigoare, este emisă factura corespunzătoare indicațiilor reale despre consum.
De asemenea, consumatorii pot solicita expedierea copiei facturii prin email, pentru a evita expunerea la factori de contaminare în cazul expedierii facturii pe suport de hârtie. Pentru aceasta este suficient să comunice solicitarea sa, accesând rubrica respectivă pe site-ul furnizorului la rubrica Factura prin email.
Reamintim că pentru achitarea facturilor, fără a se expune contaminării și fără a încălca regimul stării de urgență, consumatorii dispun de soluții la distanță de achitare online , fie pe site-ul băncii la care se deservesc, fie pe pagina web a furnizorului a rubrica Plăți online.
Din cauza restricțiilor actuale de mobilitate, achitarea prin internet este opțiunea cea mai recomandată, sigură și comodă.
Total
0
Shares
 
Total
0
Share