Operatorul low-cost Wizz Air anunță că, începând cu 1 mai, introduce măsuri adiționale de igienă pentru a asigura sănătatea și siguranța călătorilor și a echipajelor, în contextul pandemiei cu coronavirus.
Potrivit unui comunicat al operatorului, Wizz Air implementează noi protocoale, în conformitate cu reglementările oficiale, pentru a asigura sănătatea pasagerilor și a echipajului și pentru a sprijini distanțarea fizică în timpul îmbarcării și curățenia sporită la bord.
Astfel, ca parte a măsurilor de protecție a sănătății clienților și a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in și să efectueze orice achiziții de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacțiunea neesențială la aeroport.
Utilizarea punctelor autonome de predare a bagajelor – acolo unde sunt disponibile – și verificarea rapidă de securitate pe aeroporturi sunt recomandate cu tărie de către compania aeriană pentru a crește și mai mult distanțarea fizică în etapa premergătoare îmbarcării. În încercarea de a limita răspândirea posibilelor infecții, pasagerii sunt rugați să adopte noile reguli de distanțare fizică atât în timpul îmbarcării, cât și al debarcării.