Social

FOTO // Cum arată avionul rușilor, plin cu echipamentele medicale pentru medicii noștri

Pinterest LinkedIn Tumblr

Avionul pornit din China, plin cu echipamente și alte consumabile medicale pentru medicii noștri, este tot mai aproape de Chișinău, transmite Telegraph.md

Potrivit Flightradar, avionul ce se îndreaptă spre Moldova este un Antonov 124-100, numărul de înregistrare RA-82014.

Aeronava a fost pusă la dispoziția țării noastre în mod gratuit, după solicitarea lui Igor Dodon față de Kremlin.

Potrivit informațiilor anterioare, avionul este încărcat cu cel puțin 53 de tone de echipamente medicale, teste pentru depistarea COVID-19 și alte consumabile necesare în lupta cu noul coronavirus.

Din informațiile deținute, Președintele Igor Dodon va merge la Aeroportul Internațional Chișinău, pentru a întâmpina acest transport destul de important pentru țara noastră.

Informații despre avion

Antonov An-124 Ruslan (denumire NATO: Condor) este cel mai mare avion produs în masă, până la apariția An-225 Mriya. A fost cunoscut ca An-400 și An-40 în vest, efectuând primul zbor în 1982. Țările care se folosesc de astfel de aparate sunt Rusia, Ucraina, EAU, Libia, și Irlanda.

Fizic, An-124 este similar cu C-5 Galaxy produs de producătorul american Lockheed, dar mai mare. An-124 poate transporta locomotive, iahturi, fuselaje și o varietate de cargouri mari. An-124 poate permite încărcarea prin rabatarea botului avionului până la 150 de tone cargo, de asemenea poate transporta până la 88 de pasageri în puntea de sus din spatele cockpit-ului.

An-124 este produs de către Compania Rusă Aviastar (ex. Ulyanovsk Aviation Industrial Complex) și Antonov în Ucraina. Producția de serie a fost întreruptă la destrămarea Blocului Sovietic. Între 2008 și 2009, după unirea forțelor dintre Rusia și Ucraina va reîncepe producția în masă.

Designul inițial fusese realizat pentru aplicații militare, An-124 fiind construit pentru o viață de serviciu de 7500 ore de zbor cu posibilități de extensie. Totuși, sunt aparate An-124 care au zburat peste 15.000 ore de zbor, iar la presiunile operatorilor comerciali viața de serviciu a fost îmbunătățită până la 24.000 ore.

Potrivit siteului oficial al campaniei de stat ОАО «ГОСУДАРСТВЕННАЯ АВИАКОМПАНИЯ 224 ЛЕТНЫЙ ОТРЯД», în mare parte, avionul este utilizat pentru transporturile speciale, cum ar fi cele cu destinație militară.

 

loading...

Comments are closed.