Președintele Igor Dodon anunță că va avea o campanie fără bannere stradale sau dezbateri inutile la TV, iar accentul o să-l pună în continuare pe interacțiunea cu oamenii simpli din țara noastră, așa cum s-a obișnuit și în acești patru ani de mandat prezidențial.
„Eu cred că atunci când oamenii se confruntă cu secetă, se gândesc pandemie, cum să își rezolve problemele, dar aici panouri pe toate gardurile. Lucrul ăsta noi nu vom utiliza. Voi merge în toate raioanele, pe parcursul mandatului am fost de 2-3 ori, acum voi merge în campanie să discut cu oamenii. Minim 10-15 întrevederi pe zi, discuții cu oamenii, broșuri simple”, a spus președintele țării.
Pe de altă parte, Maia Sandu a spus că și PAS va renunța la bannere, dar nu poate renunța la interacțiunea virtuală, adică la TV și internet.
Pentru Maia Sandu este mai important să fie prezentă pe Facebook și TV, decât să se ducă printre oameni și să-i întrebe dacă au vreo solicitare către viitorul președinte și ce vor ei să se schimbe în Republica Moldova.
Specialiștii în domeniul PR-lui politic spun că această strategie a fost aplicată parțial și în anul 2016, dar atunci Maia Sandu a pierdut în fața lui Dodon și s-a dat de rușine în fața întregului electorat pro-european.
Autor: Corneliu Gandrabur, gandrabur.md