Lista participanților și detalii despre Pria Employer Branding & HR Conference, eveniment care va avea loc marți, 16 mai 2023

​Brandingul angajatorului este prioritatea numărul 1 pentru organizații în timp ce navighează în acest nou peisaj de afaceri, iar 2023 este cel mai mare an al industriei din istorie pentru a avea un impact de schimbare de paradigmă asupra afacerilor.
 

PRIAevents, având parteneri principali Kaufland Moldova și Lucru.md, live pe telegraph, organizează un eveniment unic în Republica Moldova, și anume, Pria Employer Branding&HR Conference în 16 mai 2023, de la 9,30 la Digital Park.

A ține pasul cu tendințele employerr branding pe măsură ce am intrat în 2023 pe piața muncii este singura soluție pentru a supraviețui deficitului de talente. În primul rând, încă ne recuperăm de efectele pandemiei. În plus, odată cu lipsa forței de muncă și provocările care vor veni, Employer Branding Management a devenit și mai crucial. Acum, este mai important ca niciodată pentru organizații să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor.

În cadrul acestui eveniment angajatorii din Moldova vor putea fi la curent cu cele mai noi tendințe pentru employer branding, recruitment, legislație si fiscalitate în HR.

La eveniment sunt așteptați să participe reprezentanți din companii din toate sectoarele de business din Moldova, reprezentanți ai universităților si liceelor și studenți, elevi, dar recuruiteri, profesioniști și presa.

Analizele, studiile de caz si exemplele vor putea fi reale surse de învățare pentru activitatea lor.

Totodată, prin intermediul Pria Employer Branding&HR Conefrence Moldova 2023 vor putea să transmită angajaților actuali și celor viitor care sunt valorile lor, care este politica de employer branding si ce beneficii au pentru că sunt parte din echipa lor.

Menținerea angajaților actuali devine din ce în ce mai dificilă. Prin urmare, este esențial pentru companii să aibă strategii pe termen mediu și lung pentru a-și îmbunătăți cultura. O modalitate eficientă de a face acest lucru este prin efectuarea de sondaje privind implicarea angajaților pentru a colecta date despre ceea ce face din organizație un angajator atractiv. Având în vedere că Generația Z va reprezenta aproximativ un sfert din forța de muncă în următorii doi ani, companiile vor trebui să își adapteze procesele de recrutare pentru a răspunde așteptărilor acestei noi generații de angajați. Aceasta include eficientizarea procesului de interviu, cu accent pe comunicare și simplitate.

Piața muncii de astăzi prezintă provocări semnificative pentru companii în atragerea și reținerea talentelor de top, în special pentru industriile care se confruntă cu deficit de talente. Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să investească în construirea unui brand de angajator puternic și în strategii de aprovizionare care să atragă candidații potriviți.

Pe măsură ce importanța employer branding-ului continuă să crească, companiile se vor concentra tot mai mult pe alinierea mărcii lor cu strategiile lor generale de marketing și comunicare. Pentru a realiza acest lucru, este necesară o echipă dedicată de experți în employer branding, cu un set larg de abilități interdisciplinare pentru a gestiona toate aspectele mărcii angajatorului.

Așadar, pe măsură ce intrăm în 2023, urmărirea tendințelor de employer branding al este esențială. Pentru a rămâne competitive, companiile vor trebui să-și regândească strategiile de achiziție și reținere a talentelor. Înțelegând aceste tendințe și implementând strategii eficiente, companiile pot crea conducte durabile de talente, pot îmbunătăți angajamentul și reținerea angajaților și pot satisface nevoile unei forțe de muncă în schimbare.

Nu există un rol mai important în afaceri astăzi decât managementul strategic al employer barndingului angajatorului. Provocările majore cu care se confruntă companiile astăzi au toate oamenii în centrul lor. Fie că este vorba despre descoperiri în sănătate sau știință sau progrese în tehnologie care schimbă modul în care lucrăm, ne conectăm și trăim, atragem și păstrăm oamenii potriviți care duc la succes sau eșec.

​Brandingul angajatorului este prioritatea numărul 1 pentru organizații în timp ce navighează în acest nou peisaj de afaceri, iar 2023 este cel mai mare an al industriei din istorie pentru a avea un impact de schimbare de paradigmă asupra afacerilor. ​

Alăturați-vă la acest eveniment unic in Republica Moldova – PRIA EMPLOYER BRANDING&HR Conference din 16 mai 2023, în timp ce unim comunitatea HR pentru a împărtăși cele mai bune practici, idei și opinii pentru a prospera.

AGENDA:

  • 9,30-10,00 – Welcome Coffee și înregistrarea participantilor
  • 10,00-12,30 – Employer branding trends pentru 2023

Temele:

  • Privire de ansamblu asupra employer branding trends si oportunități în lume și în Moldova în 2023;
  • Aspecte legislative existente si ce modificări se pot face pentru crearea unui cadru mai bun pe piața muncii din republica Moldova;
  • Cum pot fi modificate prevederile fiscale pentru a putea atrage mai mulți oameni pe piața forței de munca din Republica Moldova? Ce domenii ar putea fi in focus?
  • Sondaje de implicare a angajaților și focus grupuri Îmbunătățirea proceselor pentru a putea găsi forțe noi de muncă;
  • Angajarea pe baza de soft skills in loc de hard skills Impactul future of work asupra experienței angajaților;
  • Care este rolul pe care il au managerii in creșterea brandului de angajator în zilele noastre?
  • O comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii. Ce idei putem găsi pentru aceasta?
  • Cum creezi un Employer Branding excellent?
  • Bune practici care rezultă din campaniile unor companii cunoscute din Republica Moldova;
  • Strategia pentru construirea unui brand global de angajator pe o piață din ce în ce mai complexă
  • Oferirea unui brand de angajator autentic și agil, folosind tehnologie, date;
  • Perspective despre modul în care companiile de top din lume își promovează brandul de angajator pe rețelele sociale;
  • Cum putem crea o punte între employer branding si EVP într-o eră a perturbărilor;
  • Ce platforme mai sunt în trend si ce alte canale pentru angajatori?Oamenii și cultura în centrul branding-ului angajatorului;
  • Cum să ieși în evidență pe o piață competitivă cu un brand de angajator diferențiat?
  • Gestionarea angajamentului și a performanței într-o lume hibridă;
  • Bune practici, studii de caz, exemple.

Speakerii pe care i-am invitat:

  • Alexei Buzu, Ministrul Muncii și Protecției Sociale;
  • Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Moldova;
  • Tatiana Surduleac, Well-Being Expert, Moldcell;
  • Adrian Lupușor, director executiv, Expert-Grup;
  • Larisa Chirev, specialist principal Dezvoltare personală al Centrului de Ghidare și Consiliere în Carieră;
  • Lucia Sava, dr., conf. univ., Șefa Direcției Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău;
  • Natalia Patic-Celpan, specialist principal Secția de Relații;
  • Internaționale și Managementul Proiectelor din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău;
  • Larisa Chirev, psiholog, specialist principal servicii de consiliere și dezvoltare personală, Centrul de Ghidare și Consiliere în Carieră „EduCareer” din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău;
  • Adriana Arnaut, Head of Content&Public Relations, Fintech Galaxy/PR Manager, SaltEdge Moldova;
  • Loreda Dragomir, Director Permanent Placement, Professional Recruitment & Executive Search Division, Adecco Romania;
  • Reprezentanti alte tipuri companii

12,30-13,00 Q&A și Concluzii

13,00-14,00 – Networking lunch

Beneficiile:

  • Alăturați-vă celor peste 150 de directori seniori din cadrul companiilor din Moldova pentru a discuta cele mai importante teme despre employer branding si HR în general;
  • Pria Employer Branding&HR Conference Moldova din 16 mai 2023 este locul în care cele mai strălucite minți din domeniu, manageri HR, CEOs și asociații, dar și reprezentanți ai autorităților și mass media vor fi prezente pentru a discuta temele cele mai importante din domeniu. Vor aborda această toate acestea cu o strategie practică și cu studii de caz, exemple. De asemenea vom vedea care sunt noutățile legislative și fiscale ce ar putea ajuta creșterea acestui sector;
  • Nu ratați acest eveniment prin a vă alătura comunității HR și astfel, rămâneți la curent cu cele mai recente teme, dar vă și puteți prezenta proiectele și creați employer barnding awareness;
  • Veți avea ocazia să interacționați cu cei mai importanți lectori din domeniu dar și să faceți schimb de opinii și experiență cu participanții preocupați de aceleași subiecte ca și voi, de a afla cum vă pot ajuta consultanții juridici, de a vedea care sunt opiniile asociațiilor și ale companiilor din industria dvs;
  • Stabiliți contacte și încheiați parteneriate;
  • Abordați subiectele pe care considerați că este important să le dezbateți;
  • Vă asociați cu unul dintre cele mai apreciate branduri de evenimente de business din România și Republica Moldova.

Lectorii și audiența interacționa și pot răspunde în timp real la întrebările fiecăruia.

Mai multe detalii găsiți pe: www.priaevents.ro

Total
0
Shares
Total
0
Share