Primarul Capitalei Silvia Radu a convocat azi şedinţa operativă a serviciilor municipale. Vedeți ordinea de zi a şedinţei:
1. Prezentarea raportului cu privire la situaţia excepţională, pe perioada 17 – 19 ianuarie 2018.
Raportor: Oleg Caraman, responsabil pentru organizarea activităţii şi gestiunea punctului de dirijare în situaţii excepţionale în format restrâns
2. Trecerea în revistă a Procesului – verbal al şedinţei operative din 15.01.2018;
Raportor: Silvia Radu, Primar general interimar al municipiului Chişinău
3. Menţinerea ordinii publice;
Raportor: Silviu Muşuc, Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
4. Situaţia epidemiologică din municipiul Chişinău; Raportor: Mihai Moldovanu, Şef al Direcţiei sănătăţii
5. Situaţia privind locuinţele sociale:
Raportor: Petru Gontea, Şef-adjunct al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare
6. Diverse.