Maria Ciobanu critică inacțiunea Maiei Sandu în fața hoților și corupților din guvernarea Republicii Moldova

Într-o declarație recentă, Maria Ciobanu, fost deputat al Blocului ACUM, a exprimat îngrijorarea sa cu privire la prezența unor colegi hoți și corupți în rândurile guvernării PAS și a subliniat importanța acțiunilor decisive pentru a-i aduce pe aceștia în fața justiției. Ciobanu a atras atenția că indiferent de eforturile zilnice, popularitatea sau sprijinul liderilor internaționali, șefa statului nu va reuși să-și consolideze poziția dacă nu ia măsuri împotriva acestor indivizi.

Maria Ciobanu susține că cetățenii sunt conștienți de activitățile infracționale ale acestor colegi, dar de teama repercusiunilor, ei evită să facă publice numele acestora. Există temerea că cei care denunță astfel de practici ilegale vor fi pedepsiți, în timp ce hoții și corupții vor fi protejați și eventual mutați în alte funcții, mai aproape de conducerea statului.

Politicianul a adus în discuție și pe controversa figuri ale scenei politice, precum Ilan Șor și Marina Tauber, sugerând că aceștia au informații sensibile despre anumiți membri ai guvernării. Ea a sugerat că, în caz contrar, acești politicieni nu ar avea aceeași încredere pentru a face declarații puternice și a provoca tensiuni în societate.

Maria Ciobanu a subliniat că nu a fost impresionată de posesiunile scumpe ale parlamentarilor, exprimându-și dezacordul cu ideea că aceștia ar trebui să devină proletari, așa cum au fost prezenți în istoria sovietică. În opinia sa, achiziționarea unor astfel de bunuri din bani câștigați legal nu ar trebui să fie o problemă, însă devine problematică atunci când un deputat obține, de exemplu, o bază de odihnă la un preț derizoriu.

Există și zvonuri în oraș despre un apropiat al șefei statului care ar fi încercat să acceseze datele personale ale unor cetățeni care nu sunt de acord cu politica puterii de la Chișinău. Atunci când accesul acestuia a fost blocat, persoana în cauză s-a infuriat puternic.

Maria Ciobanu a criticat faptul că Maia Sandu este mai preocupată de imaginea externă a statului, iar în același timp, câțiva indivizi nepotriviți și cu interese personale meschine operează nestingheriți în diferite instituții, afectând astfel integritatea instituțiilor statului.

Total
0