Prestatorul de servicii Termoelectrica îndeamnă consumatorii să achite online facturile la căldură și electricitate, iar pentru anumite consultații să contacteze telefonic angajații instituției. Măsurile au fost luate în legătură cu epidemia cu noul coronavirus.
La fel, oamenii sunt rugați să evite vizitele la Centrul Comercial de Deservire și Relații cu Consumatorii și să apeleze la Centrul de Apel, la numărul de telefon 1300, pentru informații precum modul de achitare a facturii, datorii, deconectări și incidente.
Totodată, apelând la numărul scurt 1300, consumatorii pot transmite datele contorului și să informeze despre anumite probleme.
Achitarea facturilor și prezentarea indicilor contoarelor poate fi făcută prin intermediul paginilor web www.termoelectrica.md și www.infobon.md sau accesând paginile web www.paynet.md, www.oplata.md, și www.myrunpay.com, unde este necesar să selectăm operatorul S.R.L.„INFO BON”.
Citește și: Pasajul subteran de la Viaduct urmează să fie reparat