Noua identitate vizuală a TRM, pentru care s-a plătit peste o jumătate de milion de lei

Compania „Teleradio-Moldova” (TRM) are, începând cu 17 martie 2025, o nouă identitate corporativă, care îmbină tradiția cu inovația. Schimbarea face parte dintr-un proces de modernizare a instituției și de consolidare a legăturii sale cu publicul, pentru a-i răspunde mai bine așteptărilor.

„TRM are de astăzi o nouă identitate corporativă și un nou slogan. Subtextul este că posturile publice de radio și televiziune, ca și platformele noastre digitale, se dezvoltă și cresc odată cu fiecare din noi. Am construit alături de partenerii noștri un ecosistem identitar din mulțimea de fragmente moștenite din tot ce-a însemnat de-a lungul ultimelor decenii Teleradio-Moldova”, a declarat Vlad Țurcanu, directorul general al TRM.

În cadrul emisiunii matinale „Bună dimineața” de la postul de televiziune Moldova 1, Andrei Zapșa, directorul general adjunct pe dezvoltare, a vorbit despre noile direcții de evoluție a TRM în contextul rebrandingului. „Astăzi este un moment important pentru „Teleradio-Moldova” – lansăm o nouă identitate vizuală, dar și o nouă etapă în evoluția noastră ca instituție media publică. Această schimbare nu este doar despre un nou logo sau un nou design – este despre adaptare, inovare și deschidere către viitor”, a menționat Andrei Zapșa.

Noua identitate TRM are sloganul „Reușim împreună”, prin care se subliniază angajamentul instituției de a fi mai aproape de publicul său și de a construi o comunitate informată și implicată.

Logo-urile și elementele vizuale au fost regândite pentru a oferi un aspect modern, coerent și adaptabil la diferite medii de comunicare. Fiecare platformă de distribuție a TRM a primit o identitate distinctă, dar unitară:

• Moldova 1 – „Reușim împreună”;
• Moldova 2 – „Cultura timpului”;
• Radio Moldova – „O comunitate pe aceeași undă”;
• Radio Moldova Tineret – „Creștem generația tânără împreună”;
• Radio Muzical – „Ascultăm melodia timpurilor împreună”.

Rebrandingul platformelor publice face parte dintr-un proiect amplu de transformare a „Teleradio-Moldova”, realizat cu sprijinul corporației britanice BBC. Noua identitate a TRM a fost, de asemenea, finanțată de BBC Media Action și a costat 575 751 lei.

Total
0
Shares
Total
0
Share