În perioada ianuarie – martie 2025, peste 11.600 de consumatori au apelat linia telefonică unică 1304 a SA ”Moldovagaz”, majoritatea acestora fiind locuitori ai municipiului Chișinău, informează serviciul relații publice al companiei.
Cele mai frecvente solicitări au vizat:
Achitarea facturii – 5 438 de apeluri
Erori în facturare – 3 057 de apeluri
Relații contractuale – 1 119 de apeluri
Lipsa facturii de plată – 394 de apeluri
Compensații – 197 de apeluri
Transmiterea indicilor contorului – 363 de apeluri
Întrebări tehnice – 565 de apeluri
Centrul de apel al Moldovagaz funcționează de luni până vineri, între 08:00 – 17:00, iar pentru situații de urgență este disponibil non-stop numărul 904.
Creștere semnificativă a utilizatorilor serviciilor online
Numărul utilizatorilor serviciului online „Cabinetul personal al consumatorului” a ajuns la 38 918, înregistrând o creștere de 14 234 de persoane de la începutul anului. Prin intermediul acestui serviciu, consumatorii pot verifica istoricul consumului, transmite indicii contorului, descărca și achita factura online sau depune cereri pentru semnarea ori rezilierea contractului.
Totodată, începând cu februarie 2025, Moldovagaz a lansat o aplicație mobilă, disponibilă pe Google Play și App Store, care a fost deja instalată de 16.664 de utilizatori.
Compania a implementat și un sistem de suport prin mesageria Telegram, unde consumatorii pot adresa întrebări legate de furnizarea gazelor naturale. Întrebările sunt recepționate 24/24, iar răspunsurile sunt oferite de luni până vineri.