Parlamentul a anunțat lansarea concursului public pentru selectarea candidatului la funcția de consilier pentru soluționarea contestațiilor, director general al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC), informează telegraph.md
Termenul-limită pentru depunerea dosarelor este 18 decembrie, ora 17:00.
Candidaturile sunt deschise persoanelor care îndeplinesc mai multe cerințe, inclusiv o vechime de cel puțin șapte ani în domeniul juridic, economic sau tehnic, precum și o experiență de cel puțin doi ani în domeniul achizițiilor publice sau sectoriale.
Dosarul de candidatură trebuie depus la Comisia economie, buget și finanțe și va conține mai multe documente, inclusiv cererea de participare, CV-ul, cazierul judiciar și certificatul de integritate emis de Autoritatea Națională de Integritate.
Concursul va avea două etape: proba scrisă și interviul.
Candidatul care va obține cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de 75 de puncte, va fi propus spre numire în plenul Parlamentului.
ANSC este alcătuită din șapte membri, inclusiv directorul general, și aceștia sunt numiți de Parlament.