Serviciile online rămân indisponibile și astăzi după atacul cibernetic de la Poșta Moldovei

Serviciile online ale Î.S. ”Poșta Moldovei”, în continuare nu sunt disponibile după ce instituția a fost supusă ieri unui atac cibernetic. Declarația aparține purtătorului de cuvânt al Guvernului, Daniel Vodă, informează telegraph.md

În cadrul conferinței de presă de după ședința Guvernului, Vodă a spus că la moment mai mulți specialiști din domeniu, din diferite instituții lucrează la recuperarea sistemului afectat de atac, de asemenea și la identificarea celor care au organizat atacul, însă serviciile poștei rămân în continuare indisponibile.

”Lucrează o echipă interinstituțională pentru a garanta că astfel de incidente de securitate cibernetică nu se vor produce în viitor și acum, la etapa actuală, în cursul zilei de astăzi eforturile sunt orientate pe recuperarea completă și sigură a sistemelor afectate, precum și investigarea acestui atac – cine sunt responsabili, care sunt urmările și consecințele și care pot fi recomandări și pentru alte instituții. … La momentul de față serviciile nu sunt disponibile în formatul complet.”, a spus Daniel Vodă, purtătorul de cuvânt al Guvernului.

Amintim că, ieri, ”Poșta Moldovei” a fost supusă unui atac cibernetic de tip ”ransomware”, în urma incidentului, fiind periclitată activitatea instituției.

„Vă informăm că la moment, întreprinderea a fost supusă unui atac cibernetic, astfel ne confruntăm cu probleme tehnice ale sistemului informațional. Prestare serviciilor poștale și financiare a fost sistată până la recuperarea sistemului. Ne cerem scuze de la clienți pentru incomoditatea creată și mulțumim pentru înțelegere”, se menționa pe pagina de Facebook, Poșta Moldovei.

Total
0
Shares
Total
0
Share