Economic

Volvo bate recorduri de vânzări în Moldova: Care sunt cele mai vândute modele

Pinterest LinkedIn Tumblr

Acum vreo 10 ani, regizorii de la Hollywood nu oboseau să facă glume pe seama automobilelor Volvo, etichetându-le drept perfecte doar pentru oamenii „exagerat de inteligenţi”, corecţi, adeseori plicticoşi, cu exagerările dramatice specifice lumii filmului, desigur. Doar că timpurile s-au schimbat, Volvo a intrat între timp într-o nouă eră şi a reuşit să rescrie un succes nemaivăzut în lumea auto, demn de studiu la academiile economice ale lumii.

Practic, Volvo a avut îndrăzneala să redefinească printre primii noţiunea de premium, provocându-i pe ocupanţii veterani ai segmentului. Odată ce s-a reinventat, Volvo a avut tăria să spună că premium nu mai înseamnă în zilele noastre opulenţă şi lux pompos, ci mai degrabă inteligenţă, siguranţă şi tehnologie vizionară. A conceput şi o filosofie de design nou, atletic, aerat, pentru modelele sale, care să întruchipeze aceste viziuni.
 
În 2015 a venit noul Volvo XC90. Au trecut abia 4 ani de atunci şi puţini sesizează că e vorba de doar 4 ani la mijloc. Toate modelele care au urmat au continuat consecvent această filosofie a inteligenţei, iar între timp şi gusturile cumpărătorilor de premium s-au schimbat tot mai mult. Iar în 2018 Volvo a marcat încă un an record în istoria sa, depăşind pentru prima dată bariera de 600 mii de exemplare vândute şi ajungând la 642,253 de automobile livrate cumpărătorilor din întreaga lume. Cifra asta înseamnă o creştere de 12.4% faţă de anul 2018, iar un asemenea tempou de creştere în segmentul premium e privit cu dorinţă de toţi producătorii!
 
Mai mult ca atât, jumătate din vânzările Volvo încă se materializează în Europa, unde Volvo continuă să crească, însă asta înseamnă şi faptul că Volvo are rezerve uriaşe de a creşte pe pieţe-cheie precum China, Asia sau SUA, ţară în care Volvo abia de curând şi-a inaugurat prima uzină.
 
Cel mai popular model Volvo la nivel global este XC60 – noul model reuşind să păstreze acest titlu în ciuda schimbării recente a generaţiei. Aproape 190 mii de automobile din cele 624 mii sunt XC60. În Moldova Volvo XC60 a reuşit de asemenea performanţa de a se clasa drept cel mai vândut SUV premium din segmentul său, cu 35 de unităţi vândute pe parcursul anului 2018 din cele 209 exemplare, cât a numărat întregul segment al SUV-urilor premium compacte în Moldova.
 
Continuare pe PiataAuto.md
loading...

Comments are closed.