Angajaţii CNAM, instruiţi să-şi dezvolte abilităţile de comunicare cu beneficiarii

Circa 20 de angajaţi ai Serviciului telefonic Info CNAM şi ai secţiilor relaţii cu beneficiarii din cadrul agenţiilor teritoriale ale Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină (CNAM) au fost instruiţi pe parcursul a două zile în domeniul comunicării eficiente la telefon cu beneficiarii.

Directorul general al CNAM, Valentina Buliga, a menţionat în debutul atelierului de instruire că acesta vine să dezvolte abilităţile angajaţilor companiei în ceea ce priveşte interacţiunea la telefon cu publicul. „Cunoştinţele acumulate în cadrul acestei instruiri să fie utile în activitate, să fie consolidate capacităţile şi experienţa angajaţilor. Să ne învăţăm să fim cartea de vizită a companiei în relaţia cu cetăţeanul, astfel încât beneficiarii noştri să fie mulţumiţi în urma comunicării cu reprezentanţii CNAM”, a specificat Valentina Buliga.

Principalele aspecte abordate în cadrul seminarului s-au referit la tehnici de comunicare prin telefon cu populaţia, rolul comunicării nonverbale şi a celei persuasive, ascultarea activă, prevenirea situaţiilor de conflict etc.

Atelierul de instruire a avut un caracter interactiv şi dinamic, iar participanţii au avut posibilitatea să-şi perfecţioneze deprinderile prin intermediul mai multor exerciţii practice.

Acest seminar este organizat în cadrul proiectului “Echitate în sănătate prin responsabilizare socială”, implementat de Crucea Roşie din Elveţia, cu suportul financiar al Agenţiei Elveţiene pentru Dezvoltare şi Cooperare.

Citește și: Cât a acumulat CNAM în fondurile de asigurare obligatorie de asistenţă medicală, în primele 8 luni ale anului

Total
0
Shares
 
Total
0
Share