Linia telefonică VETERAN a recepționat peste 100 de apeluri de la începutul lunii aprilie

Linia telefonică VETERAN, înfiinţată la începutul lunii aprilie curent cu scopul de a gestiona problemele veteranilor de război și ale celor ai structurilor de forță, familiilor celor căzuți și văduvelor de război, a primit, de la lansare, peste 100 de apeluri, relatează Telegraph.md

Potrivit datelor oferite de celula de criză, inființată în cadrul Ministerului Apărării, majoritatea persoanelor solicită ajutor pentru procurarea produselor alimentare sau medicamentelor, asigurarea cu poliță medicală gratuită, transportarea la spital, acordarea de ajutor financiar, inclusiv îndemnizații sau alocații.

De asemenea, unii veterani sună pentru a primi informaţii despre diverse subiecte sau pentru a-și exprima dorința de a se alătura grupurilor de voluntari, care acordă asistență Ministerului Apărării în soluționarea problemelor înregistrate. Astfel, până în prezent, 23 de persoane s-au oferit să ajute veteranii, alături de militari.

În mare parte, apelurile vin de la veterani și văduve de război din municipiul Chişinău, precum şi din raioanele Orhei, Hînceşti, Căuşeni, Dubăsari, Ștefan-Vodă, Edineț și alte localități.

Ministrul Apărării Alexandru Pînzari a menționat că în mare parte, problemele enunțate de veterani au fost soluționate cu sprijinul responsabililor din Centrele Militar Teritoriale sau Secțiile Administrativ Militare de pe întreg teritoriul țării, membrilor autorităților publice locale, voluntarilor și reprezentanților Asociațiilor de veterani.

„De la lansarea acestei linii, am primit deja peste o sută de solicitări, la care colegii mei au reacționat operativ, reușind să soluționeze 90 la sută dintre acestea, în cel mai scurt timp posibil. Amintim veteranilor că pot să ne contacteze oricând pentru a ne informa despre problemele cu care se confruntă”, a spus Alexandru Pînzari.

Citește și: OFICIAL: Pensiile vor fi distribuite în continuare la domiciliul beneficiarilor

Total
0
Shares
 
Total
0
Share