O companie din Germania vinde aparatul care ”ucide coronavirusul în mod sigur în câteva secunde”

Odată cu ridicarea restricțiilor impuse datorită coronavirusului la nivel mondial, întreprinderile, de la magazine până la hoteluri și operatorii de transport în comun, caută noi modalități de a evita expunerea clienților la agentul patogen.

Câteva companii pariază că o soluție potențială se găsește în lumina ultravioletă, transmite Bloomberg.

Graefelfing, Dr. Hoenle AG, cu sediul în Germania, cu o capacitate de piață de 240 de milioane de euro și doar 108 milioane de euro (118 milioane de dolari) în vânzări, a văzut că acțiunile sale au sărit de la o lună la alta cu 30%, după ce presa germană a preluat proiectul său de cercetare care pretinde că coronavirusul „Poate fi ucis în mod sigur în câteva secunde” folosind lămpile sale care emit lumină ultravioletă. De atunci, acțiunile au înregistrat câștiguri de până la 16% pe săptămână.

Soluțiile de dezinfectare pe bază de ultraviolete pentru companiile care au domeniul de activitate ambalarea și procesarea alimentelor, cum ar fi Tetra Pak AB și Krones AG au reprezentat aproximativ 5 milioane de euro, sau 5% din vânzările Dr. Hoenle în 2019.

Clienții din numeroase industrii caută acum produsele oferite de Dr. Hoenle, cum ar fi lămpi și cutii de sterilizare. Cererea a crescut odată cu publicarea rezultatelor proiectului săptămâna trecută, a declarat directorul financiar Norbert Haimerl într-un interviu.

Cota sa de piață globală în domeniul dezinfectării pe bază de ultraviolete nu este mai mare de 5%, potrivit analistului Warburg, Malte Schaumann.

Cererea clienților provine din industrii precum retaileri, spitale, companii de transport care doresc să sterilizeze autobuzele și trenurile și operatorii hotelieri care doresc să utilizeze dispozitivele pentru dezinfectarea camerelor, a declarat directorul financiar. „Cu unele companii suntem în discuții despre comenzi de câteva sute sau chiar o mie de dispozitive”, a adăugat el, așteptând să onoreze unele comenzi începând de luna viitoare.

Schaumann de la Warburg consideră că potențialul Dr. Hoenle va tripla veniturile din segment până la 15 milioane de euro în doi sau trei ani. Deși testul reușit al companiei de tehnologie ultraviolete împotriva coronavirusului este un pas înainte pe termen lung, rezultatele proiectului nu sunt surprinzătoare, iar extinderea pieței va dura ceva timp, a spus Schaumann.

Sursa: Bloomberg

Total
0
Shares
 
Total
0
Share