Peste 20 de ofiţeri ai CNA, instruţi cum să evite situaţiile de conflict şi să aplice noi metode de comunicare cu cetăţenii

Ofiţerii CNA care în procesul de exercitare a atribuţiilor de serviciu, interacţionează direct cu cetăţenii au fost instruiţi cum să facă faţă situaţiilor neproductive şi să evite conflictele. Prelegerile au fost susţinute de către experţii proiectului „Echitate în sănătate prin responsabilizare socială” şi au fost destinate responsabililor de gestionarea Liniei Naționale Anticorupție și ai Direcției educație anticorupție a CNA.

Astfel, atelierele de lucru au avut drept scop fortificarea capacităților profesionale în comunicarea cu apelanții la linia naţională anticorupţie, dar şi a abilităţilor formatorilor CNA care organizează instruiri pentru agenţii publici. În cadrul şedinţelor, au fost puse în discuţie modalitățile de identificare a nevoilor apelanților, criteriile de identificare a situațiilor conflictuale în relațiile cu apelanții, utilizarea puterii de argumentare și persuasivă, aplicarea metodelor de gestionare a situațiilor neproductive etc.

Proiectul este implementat de Crucea Roșie din Elveția în parteneriat cu Asociația Obștească „HOMECARE” (Chișinău) și Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală „CASMED” (Bălți), cu susținerea financiară a Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC).

Citește și: Procurorul General a luat act de investigația jurnalistică în care este vizat procurorul Adrian Popenco și a transmis materialele pentru examinare către ANI

Total
0
Shares
Total
0
Share