Peste 50 de veterani de război au solicitat ajutor la linia telefonică VETERAN

Ministerul Apărării a primit peste 50 de solicitări din partea veteranilor de război la linia telefonică de încredere VETERAN, înfiinţată săptămâna trecută în scopul gestionării problemelor veteranilor de război și ale celor ai structurilor de forță, familiilor celor căzuți, văduvelor de război.

Potrivit şefului Centrului Gestionare Resurse de Mobilizare și a efectivului Armatei Naționale, colonel Leonid Danilov, majoritatea apelurilor au venit din partea veteranilor din municipiul Chişinău, precum şi localităţilor din raioanele Orhei, Hînceşti, Căuşeni şi Dubăsari.

Sursa a specificat că principalele probleme înregistrate de operatorii liniei telefonice se referă la procurarea produselor alimentare şi medicamentelor, a poliţei medicale, precum şi la diferite probleme de familie. Totodată, unii veterani sună pentru a primi informaţii referitor la perfectarea actelor sau pentru a afla unde să se adreseze pentru soluţionarea problemelor cu care se confruntă în această perioadă.

Colonel Danilov a adăugat că toate solicitările sunt înregistrate şi verificate, iar ulterior expediate responsabililor din Centrele Militar Teritoriale sau Secțiile Administrativ Militare din toate raioanele sau municipiile pentru a fi procesate şi transmise spre examinare şi soluţionare, în măsura posibilităţilor, autorităţilor publice locale.

Ministrul Apărării Alexandru Pînzari a încurajat toţi veteranii să sune la numărul de telefon: 022 25 20 65, 022 25 21 78, între orele 8.00-17.00 (de luni până vineri), sau la numărul de telefon mobil 060705138, 24/24, pentru a solicita ajutor în perioada măsurilor de prevenire a pandemiei COVID-19.

„Dragi veterani, vă puteți adresa direct în teritoriu, deoarece și acolo avem deschise linii telefonice pe lângă fiecare Centru Militar ori Secție Administrativ Militară a fiecărui raion. Noi știm că sunteți obișnuiți cu greul de mici, mulți dintre dumneavoastră trecând prin război sau foame, acum nu ne dorim să mai ajungeți așa vreodată. Apelați cu încredere!”, a spus ministrul Pînzari.

De menţionat că linia telefonică VETERAN a fost înfiinţată la începutul lunii aprilie curent. În acelaşi timp, în scopul gestionării problemelor veteranilor de război, la Ministerul Apărării a fost creată o celulă de criză.

Citește și: Locuitorii capitalei cu febră mai mare de 37 de grade nu vor fi lăsați să intre în magazine

Total
0
Shares
Total
0
Share