Alte știri

Război între Bitcoin și Facebook! Zuckerberg interzice orice reclamă a criptovalutei pe Facebook

Pinterest LinkedIn Tumblr

Moneda Bitcoin a devenit sinonimă cu îmbogățirea rapidă, chiar dacă au apus vremurile în care se tranzacționa cu 20.000 de dolari. Din acest motiv, Facebook vrea să te ajute să nu fii păcălit.

Volumul de reclame malițioase de pe Facebook va scădea semnificativ în următoarea perioadă prin interzicerea tuturor bannerelor și animațiilor care te invită să tranzacționezi criptomonede. Anunțul pe marginea acestor schimbări radicale de politică a fost făcut pe blogul oficial al companiei în urmă cu mai puțin de 24 de ore, scrie Playtech.

În ultimele săptămâni, Facebook a făcut numeroase schimbări legate de modul în care vinde reclame și tipul de reclame care sunt suportate pe platformă. Majoritatea acelor reguli au fost stabilite pentru a face viața mai dificilă celor care încearcă să promoveze știri false pentru a influența alegerile oamenilor. Cel mai recent set de schimbări este menit să scape persoanele influențabile de pericolul criptomonedelor.

În funcție de cât timp ai petrecut pe Facebook în ultimele săptămâni, este foarte posibil să fi văzut mai multe reclame pentru Bitcoin, Ethereum, Litecoin și numai. Promisiunile de îmbogățire rapidă prin intermediul criptomonezilor au explodat pe cea mai mare rețea de socializare. Din fericire, Zuckerberg a decis să facă un bine omenirii și să interzică materialele promoționale pentru orice fel de criptomonede, inclusiv Bitcoin. Propunerile de participare la ICO – Initial Coin Offering sunt de asemenea blocate.

Pe de o parte, astfel de decizii radicale ajung să afecteze afaceri corecte și instituții menite să te informeze în legătură cu universul blockchain. În urma studiilor realizate de Facebook, de cele mai multe ori, astfel de reclame sunt asociate cu practici de dezinformare și promisiuni mincioase. Ca urmare, în viitorul foarte scurt, ar trebui să nu mai vezi nimic despre Bitcoin în secțiunea de reclame de pe platforma online. Ca referință, oficialii Facebook au promis că vor încerca să limiteze scopul acestor noi reguli, dar pentru că nu au încă implementat un mecanism eficient de filtrare, au ales calea mai simplă.

loading...

Comments are closed.