Se declară supărați când nu sunt întrebați, însă tac ca peștele în apă atunci când sunt întrebați. E vorba de conducerea de la „Termoelectrica”, de la care redacția noastră încearcă de trei zile să afle câteva răspunsuri legate de o promisiune anterioară a directorului companiei, Iurie Razlovan.
La începutul acestei luni, Iurie Razlovan a promis că lucrările de reparație la blocul nr. 2 de la „Termoelectrica” se vor finaliza până în data de 20 decembrie. Începând din 26 decembrie, trei zile la rând am contactat grupul de presă al companiei de stat, după ce am expediat și întrebările în scris, să aflăm informații despre soarta Blocului energetic nr. 2, reparat, așa cum a anunțat Iurie Razlovan, de către compania „Turbo Energy Power”. Timp de trei zile suntem purtați cu răspunsul „așteptați”.
Am încercat să aflăm pe alte căi dacă a fost sau nu pornit Blocul numărul 2 și astăzi, 28 decembrie, potrivit datelor publice de la Moldelectrica (poate oricine să verifice acest lucru), Blocul nr. 2 nu se afla conectat în rețeaua națională energetică. La moment sunt funcționale doar două Blocuri – 1 și 3.
Sursele noastre de la „Termoelectrica” ne-au informat că, potrivit contractului, lucrările la Blocul nr. 2 urmau să fie finalizate încă în luna noiembrie, iar această întârziere a lucrărilor reprezintă, pe lângă pierderile pentru întreprindere, și „un portofoliu negativ” pentru noul șef de la „Termoelectrica”. Sursele noastre din cadrul acestei companii, ne-au mai comunicat multe alte informații interesante, însă deocamdată le lăsăm pentru a vedea răspunsul oferit de către conducerea „Termoelectrica”.
Între timp, noi, consumatorii, plătim facturi înalte la căldură și energie electrică.