Cum să creezi o prezentare care vinde

Deseori folosim ofertele pentru a uimi potențialii clienți, dar deseori o dăm în bară din considerentul că nu ne gîndim la ce au nevoie aceștia, dar la faptul că vrem să le vindem ceva repede și acum, scrie Eugen Dediu pe blogul său.
Ei bine, orice produs de marketing pe care aterizează ochii potențialului client are cîteva scopuri, unul din acestea fiind trecerea clientului din etapa de conștientizare a problemei pe care o are, la conștientizarea soluției care o propunem pentru rezolvarea problemei.
Pentru a ușura acest proces, vă propunem o structură mai generală, dar care poate servi drept check-list atunci cînd faceți o ofertă.

1.Coperta. Aceasta trebuie să fie una care vă poziționează compania. Nume, Slogan, cîțiva clienți mari. Clientului trebuie să-i fie clar cu ce vă ocupați.

2. Problemele clienților potențiali. Scoateți problemele clienților în evidență, aceștia cu siguranță în conștientul lor își vor confirma aceste probleme. Enumerați-le frumos, fără mult text și conținut plictisitor.

3. Soluția care o propuneți. Aici clientul trebuie să înțeleagă concret care este soluția problemelor mai sus-menționate. Lumea cumpără soluții concrete, măsurabile, argumentate și bine poziționate.

4. Cum lucrăm? Care este procesul de lucru. Această pagină va clarifica la maxim care va fi următorul pas în lucru cu potențialul client. Acest compartiment va mări gradul de încredere și conversia în următorul pas spre vânzare.

5. Condițiile de lucru. Despre comandă. Despre Livrarea comenzii. Despre tranșarea plăților. Despre reduceri. Despre bonusuri.

6. Motive de a lucra cu voi. Cîteva puncte. Mesaje de tip twitter. Foarte scurt și clar. Motivele cu siguranță le cunoașteți cel mai bine. Dar pentru a fi siguri, întrebați cîțiva clienți care deja au cumpărat.

7. Cu cine lucrați. Profilul clientului perfect. Mărimea clientului. Cei căror vreți să încredințați produsele sau serviciile voastre. Sau clientul cu anumite probleme care puteți să le soluționați.

8. Cu cine nu lucrați. Profilul clientului cu care nu vă este comod să lucrați. Despre reținerea plăților. Lipsa eticii. Customer service. Acest capitol va filtra mult clienții.
De ex: Nu lucrăm cu clienții care nu spun “Bună ziua” sau Nu lucrăm cu clienții care nu au facebook 🙂

9. Clienții cu care vă mîndriți. Logo-urile celor mai mari clienți.

10. Studii de caz. Rezultate. Descrieți în cîteva rînduri care a fost problema clientului și cum prin intermediul serviciilor/produselor voastre ați soluționat-o. E suficient 2–3 studii de caz.

În concluzie putem spune că nu este ușor de elaborat o ofertă și aceasta necesită multă atenție. În cazul în care oferta dvs. nu convertește apelați la profesioniști.

Vă dorim succese!

Total
0
Shares
 
Total
0
Share