Adidas vinde marca Reebok după 15 ani, încasând cu 1 miliard de euro mai puțin decât a plătit pentru ea

Compania germană de echipament sportiv Adidas a anunţat că a ajuns la un acord cu societatea americană Authentics Brands Group (ABG) pentru a vinde brand-ul său Reebok contra sumei de 2,1 miliarde euro, relatează L’Equipe.

Adidas a cumpărat marca americană Reebok în 2006 contra sumei de 3,1 miliarde euro, cu scopul de a face concurenţă grupului rival american Nike, dar de un an tatona vânzarea ei. După ce a scos la vânzare brand-ul american în luna februarie, Adidas a găsit în final un cumpărător (ABG), care a plătit suma de 2,1 miliarde euro. Tranzacţia ar urma să fie închisă în primul semestru al anului 2022, după aprobarea autorităţilor competente.

“Am apreciat întotdeauna Reebok şi suntem recunoscători contribuţiei mărcii şi a echipelor sale la afacerea noastră”, a declarat preşedintele Adidas, Kasper Rorsted, care a precizat că grupul german se va concentra acum pe consolidarea brandului cu trei dungi, scrie Agerpres.

La ultimul bilanţ al lui Adidas, Reebok era valorizată la 803 milioane euro în bilanţul său contabil, ca urmare a mai multor devalorizări. la finele anului 2020. Cifra de afaceri a lui Reebok a fost de 1,75 miliarde euro, un venit minuscul faţă de cele 23,6 miliarde euro înregistrate de ansamblul grupului Adidas. Grupul german a precizat că vinderea mărcii Reebok nu va avea niciun impact asupra previziunilor sale financiare din 2021.

Total
0
Shares
 
Total
0
Share