Astăzi este ultima zi de prezentare a condițiilor de oferire a spațiului publicitar în perioada electorală

Comisia Electorală Centrală reamintește furnizorilor de servicii media și difuzorilor de publicitate proprietari sau gestionari de dispozitive de publicitate fixă sau mobilă că astăzi, 26 februarie 2024, expiră termenul de prezentare a declarației privind politica editorială pentru reflectarea alegerilor și condițiile de oferire a spațiului publicitar și alte servicii conexe concurenților electorali sau grupurilor de inițiativă.

Amintim că, în conformitate cu prevederile art. 90, alin. (5) din Codul electoral, în primele 7 zile de la începerea perioadei electorale, furnizorii de servicii media sunt obligați să depună la Consiliul Audiovizualului o declarație privind politica editorială pentru reflectarea alegerilor sau o notificare prin care informează că nu participă la reflectarea alegerilor. Totodată, potrivit art. 54 alin. (9) din Codul electoral, furnizorii de servicii media, care vor depune declarații pentru reflectarea alegerilor, sunt obligați, în același termen (până pe 26 februarie 2024), să dea publicității condițiile în care oferă spațiu publicitar (inclusiv prețul/minut) și alte servicii conexe concurenților electorali sau grupurilor de inițiativă, informând Comisia Electorală Centrală și Consiliul Audiovizualului.

Totodată, potrivit art. 54 alin. (10) din legea electorală, în același termen de 7 zile (până pe 26 februarie 2024) difuzorii de publicitate proprietari sau gestionari ai dispozitivelor de publicitate fixă sau mobilă au obligația de a informa public despre condițiile în care oferă spațiu publicitar și alte servicii conexe concurenților electorali sau grupurilor de inițiativă, informând, la fel, Comisia Electorală Centrală.

Informațiile respective trebuie prezentate Comisiei la adresa de e-mail: info@cec.md, ulterior acestea vor fi publicate pe pagina web oficială a instituției www.cec.md, la rubrica „Alegeri locale noi 19.05.2024”.

Total
0
Shares
 
Total
0
Share