Aeronavele FOYONE, afectate de defecțiuni tehnice, au fost reparate cu succes și se află din nou în zbor. Astfel, începând de astăzi, 15 iunie, Fly One revine la orarul prestabilit, oferindu-le pasagerilor o experiență de călătorie fără întreruperi. De asemenea, pentru a îmbunătăți serviciile oferite, flota FlyOne a fost completată cu o aeronavă suplimentară, ceea ce ridică numărul total al avioanelor la 12.
“Stimați pasageri, venim cu vești bune! Aeronavele FLYONE vizate de defecțiuni tehnice au fost reparate și se află acum în zbor. Prin urmare, anunțăm că de astăzi, 15 iunie, revenim la orarul prestabilit.
Totodată, vă informăm că pentru a îmbunătăți serviciile noastre am completat flota cu o aeronavă adițională. Astfel, în prezent, numărul total al avioanelor noastre a ajuns la 12.
Pe această cale, din numele întregii echipe, FLYONE își prezintă scuze față de pasagerii afectați de schimbările orarului din ultimele zile. Prioritatea noastră este și va rămâne însă de a oferi călătorilor zboruri sigure. În acest context, ținem să menționăm că în perioada 9 – 14 iunie au fost anulate 9 zboruri, iar 110 curse din/spre Chișinău au fost operate cu aeronave proprii și închiriate, transportând peste 18000 pasageri, iar mai mult de 1 mie călători de la zborurile anulate și reținute au beneficiat de cazare și servicii catering. Pentru a răspunde solicitărilor pasagerilor, programul de muncă al serviciului suport clienți a fost extins.
Astfel, cererile sunt analizate în regim de urgență și vor fi procesate în următoarele zile. Toți cei care au în continuare nevoie de suport, ne pot contacta la Call Center, dar pentru a reduce timpul de așteptare, rugăm călătorii să ne scrie pe email la adresa helpdesk@flyone.eu sau pe rețelele de socializare. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că vom întreprinde toate măsurile necesare pentru a evita astfel de situații în viitor.
Totodată, mulțumim companiilor care în ultimele zile ne-au oferit sprijinul necesar pentru a depăși această situație. Este vorba atât despre companii de la care am contractat aeronave pentru a efectua zborurile programate, cât și despre cele care ne-au oferit suport pentru a urgenta înlăturarea defecțiunilor tehnice”, a transmis FLYONE.