Serviciul Fiscal de Stat informează contribuabilii subiecți ai impunerii cu TVA că pot solicita, prin intermediul mcabinet.gov.md, emiterea Certificatului de atestare în calitate de plătitor TVA prin intermediul sistemelor informaționale guvernamentale, în regim online.
Sistemul va verifica dacă contribuabilul este sau nu plătitor de TVA, iar în caz afirmativ, în drept cu activitatea selectată va deveni disponibil butonul Solicită Certificat de atestare în calitate de plătitor TVA.
Ulterior, documentul va fi afișat în compartimentul Fișierele mele de pe MCabinet.
Certificatul va conține informația despre autoritatea emitentă, numărul și data eliberării, precum și date despre contribuabil. Acesta va fi eliberat pe un termen de un an calendaristic din data emiterii.
Autenticitatea Certificatului generat în format electronic poate fi verificată prin scanarea codului QR de pe document.
Contribuabilii pot solicita la necesitate, autentificarea pe suport de hârtie de către Serviciul Fiscal de Stat a Certificatului emis în format electronic, care se va efectua prin aplicarea ștampilei SFS ”CORESPUNDE ORIGINALULUI” cu completarea funcției, numelui, prenumelui și semnăturii olografe a persoanei care autentifică Certificatul.