Cetățenii au sunat la Centrul de apel al FISC de peste 100 000 de ori, în prima jumătate a anului curent

Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat este o modalitate de comunicare directă și operativă a instituției cu beneficiarii principali ai serviciilor noastre – contribuabilii.

Oferirea mediului extern a unei singure linii telefonice gratuite (080001525) permite eficientizarea procesului de comunicare a instituției cu contribuabilii. Centrul Unic de Apel al SFS oferă consultații în domeniul aplicării legislației fiscale, oferă suport tehnic în utilizarea serviciilor fiscale electronice, recepționează sesizările de nerespectare a legislației fiscal, precum și cazurile de corupție admise de către angajații SFS.

În perioada 01.01.2020 – 31.07.2020, Centrul Unic de Apel al SFS a înregistrat 100 672 de apeluri, dintre care:

Întrebări ce țin de legislația fiscală – 28814 apeluri

  • o apeluri din partea persoanelor fizice –  17414 apeluri
  • o apeluri din partea persoane juridice – 11400 apeluri

Asistență tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice – 71582 apeluri

  • o asistență tehnică cu privire la Declarația electronică – 10379 apeluri
  • o asistență tehnică cu privire la e-Factura – 7562 apeluri
  • o asistență tehnică „Altele” – 53641 apeluri

Sesizări cu privire la cazuri de evaziune fiscală și de nerespectare a legislației fiscal254 apeluri

Semnalări cu privire la situații de conflict și de corupție din partea funcționarilor fiscali 22 apeluri

Total
0
Shares
 
Total
0
Share