Social

Contează ce mănânci! Iată 3 alimente care ne mențin inima sănătoasă

Pinterest LinkedIn Tumblr

Bolile de inimă și ale sistemului circulator omoară milioane de oameni anual, în lume, iar statisticile arată că numărul este în creștere. Alimentația nesănătoasă și sedentarismul sunt principalii vinovați. O metodă simplă și eficientă prin care vă puteți îmbunătăți sănătatea inimii și circulația sângelui e să adoptați un stil de viață sănătos și să adăugați în dietă următoarele alimente:

Usturoi
Studiile au arătat că extractul de usturoi scade tensiunea arterială, colesterolul și trigliceridele și reduce placa aterosclerotică.

Ardei iute

Acționează și ca stimulator pentru circulația sângelui, detoxifiant, antiinflamator sau calmant împotriva durerilor musculare. Pentru că are capacitatea de a îmbunătăți circulația sâgelui, ardeiul iute este folosit în numeroase tratamente naturiste care neceasită acest lucru. Calitățile lui au fost confirmate și de cercetările științifice, care au relevat potențialul vasodilatator și ajutorul dat în tratarea anginei.

Cacao
Conține mai mulți antioxidanți decât fructele de pădure, vinul roșu sau ceaiul verde și negru. Ai nevoie de doar 20 g de cacao pe zi pentru a-ți îmbunătăți sănătatea inimii și pentru a reduce riscul de infarct și de accident vascular cerebral.

loading...

Comments are closed.