IGSU a participat la ședința Comitetului Director în cadrul Proiectului Transfrontalier SMURD-2

Inspectoratului General pentru Situații de Urgență al MAI a participat la cea de-a cincea ședință a Comitetului Director în cadrul Proiectului Transfrontalier SMURD-2, derulat în baza Programului Operaţional Comun România – Republica Moldova 2014-2020 al Uniunii Europene.

În cadrul activităților de lucru, care s-au desfășurat on-line a participat conducerea IGSU reprezentată de general-maior Mihail Harabagiu și reprezentanții tuturor instituțiilor implicate în realizarea proiectului printre care Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă al MAI România, Inspectoratul General de Aviaţie al MAI România, Ministerul Sănătăţii din România, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă a judeţului Iaşi, România, Ministerul Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale al Republicii Moldova, Institutul de Medicină Urgentă din Republica Moldova.

Timp de două zile participanții întrunirilor au prezentat progresele înregistrate de fiecare partener în implementarea activităţilor proiectului. Totodată au fost puse în discuție problemele şi riscurile identificate, care pot periclita realizarea obiectivelor stabilite în termen, precum și măsurile intreprinse pentru rezolvarea acestora. P

roiectul transfrontalier SMURD-2 este finanțat de Uniunea Europeană cu un buget în valoare de peste 10 milioane de euro și prevede reconstrucția a două puncte de operare SMURD la Ungheni şi Cantemir, construcţia a patru heliporturi pentru elicoptere SMURD în preajma a patru spitale din municipiile Chişinău, Bălţi şi Cahul, achizitionarea a 14 autospeciale specifice misiunilor SMURD, dar si constructia a doua Unitati de Primiri Urgențe la Chișinău și Bălți. Perioada de implementare a activităţilor nominalizate va dura până în anul 2022.

Total
0
Shares
Total
0
Share