Social

În ultimele 24 de ore, peste 15 000 de persoane au traversat frontiera Republicii Moldova

Pinterest LinkedIn Tumblr

În ultimele 24 de ore, în punctele de trecere a frontierei fluxul de persoane a constituit 15 305 traversări. Pe sensul de intrare în Republica Moldova s-au înregistrat 8 386 traversări persoane, dintre care 5 129 treceri la frontiera moldo-română,  1 395 treceri la frontiera cu Ucraina și  1 862 treceri aeriene. 

Cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei (intrare în Republica Moldova) au fost:
PTF Leușeni – 2 107 traversări persoane;
PTF Aeroportul Internațional Chișinău – 1 862 traversări persoane;
PTF Giurgiulești-Galați – 1 208 traversări persoane;
PTF Sculeni – 1 042 traversări persoane;
PTF Cahul – 414 traversări persoane.

Vezi Harta punctelor de trecere a frontierei sistate și active:
http://www.border.gov.md/index.php/ro/harta-punctelor-de-trecere

Totodată, pe parcursul a 24 de ore, polițiștii de frontieră au înregistrat următoarele acțiuni ilegale:
– 11 persoane au încălcat regimul zonei de frontieră și cel al punctelor de trecere;
– o persoană a fost identificată la trecerea frontierei cu consemn național;
– trei conducători auto au ignorat regulile de transportare și de exploatare a vehiculelor;
– 97 de persoane au fost documentate pentru nerespectarea măsurilor de profilaxie, prevenire și/sau combatere a bolilor epidemice (art.76′ al CC al RM).

În punctele de trecere a frontierei deschise traficului au fost supuse screeningului 15 305 persoane și completate 7 940 fișe epidemiologice individuale. La trecerea frontierei de stat nicio persoană nu a prezentat simptome ale infecției de tip Covid-19 (febră, rinoree, tuse seacă).

Ofițerii de la Linia Verde a Poliției de Frontieră (022 259 717), în decursul a 24 ore au înregistrat 177 de apeluri de la cetățeni, unde s-au oferit consultații vizavi de situația de la frontiera de stat, condițiile de traversare și riscurile în contextul măsurilor aplicate privind diminuarea răspândirii COVID-19.

loading...

Comments are closed.