Inspectoratul General al Poliției a semnat un acord de colaborare cu trei agenții de publicitate

Astăzi, șeful adjunct al Inspectoratului General al Poliției, Marin Maxian a avut o ședință de lucru cu administratorii a trei agenții de publicitate.

Scopul reuniunii a fost semnarea unui acord de colaborare de lungă durată, de coordonare și susținere a eforturilor comune în domeniul realizării şi implementării activităților de informare şi sensibilizare a conducătorilor auto, cu privire la riscurile şi consecinţele accidentelor în traficul rutier, precum și altor fenomene delincvente, prin amplasarea imaginilor cu caracter social pe dispozitivele publicitare.

Acest angajament reciproc are obiective pe termen lung, de educare a comunității în spiritul respectării normelor morale şi de conduită, sporirea nivelului de educație juridică a populației, reducerii riscurilor de victimizare și sporirii nivelului de protecție şi siguranță în comunitate.

 „La fortificarea acestui parteneriat a stat o colaborare productivă în trecut și o bună relație creată între instituțiile noastre. Iar semnarea acestui acord, unde fiecare parte și-a asumat responsabilități bine definite, are scopul de a crea un mediu sigur în comunitate și abordarea problemelor sociale prin modelul de activitate polițienească comunitară” a menționat șeful adjunct al IGP, Marin Maxian.

La rândul său, directorul executiv al unei agenții de publicitate, Valentin Hadjicov, a subliniat: „Astăzi, ne-am asumat angajamente, care presupun o cooperare strânsă și unificată între instituțiile noastre, privind prevenirea unui spectru larg de fenomene antisociale. Intenționăm să promovăm parteneriatul stabilit și să fim exemplu pentru alți actori din societate, iar instrumentele și abordările oferite vor aduce valoare poliției să transmită mai multă siguranță în comunitate”.

Total
0
Shares
 
Total
0
Share