Social

Jurnal TV recunoaște că a manipulat! Au dat o dezmințire

Pinterest LinkedIn Tumblr

Jurnal TV obligat să își ceară scuze public față de președintele Parlamentulul Andrian Candu pentru știri false la adresa acestuia. O postare în acest sens a apărut pe site-ul http://jurnal.md

Întreprinderea cu capital străin „Jurnal de Chișinău Plus” SRL, proprietar al postului de televiziune Jurnal TV și al portalului de știri www.jurnal.md, este obligată să-i prezinte scuze preşedintelui Parlamentului, Andrian Candu, în legătura cu publicarea mai multor informații denigratoare lansate în adresa sa din perioada campaniei electorale din anul 2014. O hotărâre în acest sens a fost pronunțată ieri de magistrații Curții Supreme de Justiție. Totodată, întreprinderea menţionată urmează să dezmintă informaţiile în cauză.

Jurnal TV și-a cerut scuze pentru informațiile FALSE pe care le-a promovat la data de 26-28 noiembrie 2014, anume:

a) Jurnal TV, în „Știrile de la ora 19.00” din 27 noiembrie 2014, știrea a 5-a în ordinea expunerii:
– „Andrian Candu în vizorul justiţiei olandeze”;
– „Asta după ce Candu a participat la tranzacţia prin care controversatul oligarh a vândut acțiunile de la BEM, Victoriabank şi Asito”.

b) Jurnal TV, în emisiunea „Mai pe scurt” difuzată la 27 noiembrie 2014 ora 19.35-19.40, respectiv la 28 noiembrie 2014 ora 20.45-20.50:
– „Iată pentru ce este bun un fin, pentru a-şi transfera banii furați dintr-o țară în alta și în plus, pentru a fi Ministru al Economiei și a te ajuta să furi în continuare”.
– „Încă mai vreți sa votați duminica pentru nr. 1 din buletin, adică pentru alde Candu?!”.

c) Jurnal TV, în emisiunea „Ora de ras” difuzată la 28 noiembrie 2014 ora 20.00:
– „Andrian Candu a ajutat la furtul a 70 de milioane”.

d) Jurnal TV, în emisiunea „Ora expertizei” difuzată la 26 noiembrie 2014 ora 19.55-20.50:
– „Toți cei care se fac vinovați de așa ceva vor plăti, uite că a venit rândul sa fie deconspirat Candu”;
– „Candu va fi audiat în cadrul dosarului pe atacurile raider din 2010-2011?”

e) Portalul www.jurnal.md:
– „Trioul hoției: Candu, complice la înstrăinarea proprietăților furate în RM”.

f) Site-ul www.jurnaltv.md pentru plasarea emisiunilor difuzate de Jurnal TV: „Ştirile de la ora 19:00” din 27 noiembrie 2014; „Mai pe scurt” din 27 noiembrie 2014 ora 19.35-19.40, respectiv din 28 noiembrie 2014 ora 20.45- 20.50; „Ora de ras” din 28 noiembrie 2014 ora 20.00; „Ora expertizei” din 26 noiembrie 2014 ora 19.55-20.50, care conțin informațiile denigratoare nominalizate la pct. a), b), c) și d).

În textul dezmințirii a fost indicat faptul că Jurnal TV și www.jurnal.md își cer scuze de la Andrian Candu, iar „informațiile denigratoare difuzate” la adresa sa nu corespund adevărului.

 

 

 

loading...

Write A Comment