La numerele de telefoane ale instituțiilor statului, la care cetățenii pot semnala anumite probleme, nu răspunde nimeni. Recean cere un raport detaliat

Premierul Dorin Recean s-a arătat astăzi nemulțumit de faptul că la numerele de telefoane ale instituțiilor statului, la care cetățenii pot semnala anumite probleme, nu răspunde nimeni. În aceste condiții, oficialul a cerut prezentarea unui raport tehnic lunar despre cine și cât de repede a răspuns la apelurile cetățenilor, transmite MOLDPRES.

„La întâlnirile din teritoriu, dese ori cetățenii se plâng pe faptul că ne-am digitalizat, fiecare avem pagini web, ei se uită la ce telefon pot să apeleze și la acel telefon care este indicat pe site-ul ministerului, pe site-ul agenției, nimeni nu răspunde. Eu vă rog până luni să vedem cum suntem organizați pe interior, toate telefoanele să răspundă, iar eu o să-i rog pe cei de la Serviciul Tehnologia Informației și în fiecare lună o să avem un raport foarte clar și simplu tehnic cine și cât de repede a răspuns la apelurile cetățenilor. Vă rog până luni să vedem pe interior că telefoanele care sunt indicate și unde cetățenii vor să se adreseze cu probleme – acolo se răspunde”, a afirmat Dorin Recean.

Total
0
Shares
 
Total
0
Share