Economic

MAIB și-a schimbat logotipul: modern, agil, inovator

Pinterest LinkedIn Tumblr

Comunicat de presă

Suntem foarte încântaţi să dezvăluim identitatea noastră de brand reînnoită!

De ce am simţit nevoia unei reîmprospătări? A venit ca un rezultat firesc al adaptării brandului la noua strategie a băncii, care îşi propune să creeze un nou standard de experienţă a clienţilor, să le facă viaţa mai uşoară, mai bună şi mai mobilă. Suntem impulsionaţi de viziunea noastră şi inspiraţi de valorile noastre, care ne împing spre evoluţie, inovaţie, spre nivelul următor şi ne motivează să oferim mereu produse şi servicii actualizate consumatorilor noştri, precum şi să fim cu adevărat la un click distanţă de fiecare client, orice ar face şi oriunde s-ar afla.

Scopul principal al acestei transformări este de a ne alinia la necesităţile şi stilul de viaţă al clienţilor noştri. Prin urmare, implementăm noua strategie, inclusiv personalitatea brandului nostru şi modelul operaţional, care vor oferi mult mai multe facilităţi, atât în mediul real, cât şi în mediul online, dar şi identitatea vizuală maib: logo-ul, noua înfăţişare a sucursalelor băncii, site-ul web şi aplicaţiile.

Ancorată în istoria sa de 30 de ani şi continuând să fie lider de piaţă, maib ţine pasul cu vremurile moderne, urmărind să devină cea mai digitalizată bancă din ţară. Noua identitate vizuală reflectă poziţia şi viziunea băncii.

În contextul în care clienţii sunt atât de flexibili şi ne-am propus să fim la un click distanţă de ei, am simţit nevoia unei identităţi la fel de flexibile, care să fie potrivită atât pentru canalele clasice de comunicare, cât şi în new media, platformele digitale şi aplicaţii. Mai mult, brandul nostru este construit astfel, încât flexibilitatea sa permite dezvoltarea de noi sub-branduri, care vor fi dezvoltate în timp. Ambiţiile noastre includ extinderea digitală internaţională şi iniţiative pentru ecosisteme digitale.

Ce înseamnă, de fapt, noua noastră identitate vizuală?

Logo-ul restilizat s-a dovedit a fi o oportunitate bună de a crea propriul nostru stil recognoscibil maib şi de a aduce un pic de bucurie oamenilor, păstrându-l simplu, modern şi tineresc în acelaşi timp.

Cercul simbolizează stabilitatea, comunitatea şi unitatea, care ţine toate valorile noastre împreună, păstrând promisiunea de a rămâne orientaţi către client, transparenţi, profesionişti, de încredere, inovatori, agili şi cu spirit de echipă. Tăietura din cerc indică drumul nostru împreună, calea spre succes, spre nivelul următor. Culoarea verde a devenit mai aprinsă şi mai proaspătă, transmiţând astfel bună dispoziţie şi optimism.

Valorile maib – baza acţiunilor noastre

Valorile noastre de bază determină toate acţiunile pe care le întreprindem, asigurând angajamentul nostru faţă de angajaţi, parteneri, părţile interesate şi clienţi, dar şi promisiunea noastră că vom demonstra iar şi iar, nu prin cuvinte, ci prin fapte, că suntem:

Mereu orientaţi către client [prioritatea noastră numărul 1] – îi înţelegem cu adevărat pe clienţii noşti, preferinţele lor de comunicare, oferindu-le servicii excelente şi experienţe de 5 stele, care ajută la construirea unor relaţii durabile şi reciproc avantajoase.

Promisiunea noastră: numai punând clienţii noştri pe primul loc ne putem aştepta ca clienţii noştri să ne plaseze pe primul loc.

Citiți continuarea pe maib.md

loading...

Comments are closed.