Managementul documentelor interne ale Primăriei municipiului Chișinău va fi digitalizat

Procesul privind managementul documentelor interne ale Primăriei municipiului Chișinău va fi digitalizat prin implementarea unui proiect ce prevede lansarea a trei sisteme informaționale relevante domeniului de activitate: „Managementul documentelor” „Managementul petițiilor” și „Managementul resurselor umane”, transmite Telegraph.md

Aceste sisteme vor asigura evidenţa documentelor în format electronic, stocarea şi căutarea acestora, controlul executării precum și  imagini ale actelor pe hârtie, contribuind la o transparență mai mare a proceselor operaționale.

Pentru implementarea noii inițiative, Primăria Chișinău a semnat un contract de colaborare cu Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică, privind elaborarea aplicațiilor, prestarea serviciilor și oferirea suportului tehnic și logistic.

“Ne propunem ca Primăria Chișinău să devină tot mai transparentă, iar calificativul de „cea mai coruptă instituție” să nu mai fie asociat cu această entitate”, a menționat edilul capitalei.

La rândul său, Serghei Popovici, director al I. P. „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică” (STISC) a salutat intenția municipalității de a implementa servicii digitalizate pentru gestionarea proceselor interne. “Suntem plăcut surprinși că Primăria Chișinău își dorește mai multă transparență în prestarea serviciilor pentru cetățeni, iar digitalizarea celor 3 sisteme de lucru va oferi o memorie instituțională, proces ce va exclude dificultățile interne de administrare”, a menționat directorul STISC.

Citește și: Primăria Chișinău îndeamnă cetățenii să depună sesizările referitoare la problemele din capitală pe platforma „eu.chisinau.md”

Total
0
Shares
 
Total
0
Share