Salvare pe timp de criză: Mii de oameni vin după pâine la magazinele sociale, lansate de Ilan Șor

Mii de oameni merg după pâine la magazinele sociale, lansate la inițiativa liderului Partidului „ȘOR”, Ilan Șor. Și asta deoarece, în astfel de magazine, acest aliment de bază este vândut la cel mai mic preț posibil. Acest lucru le permite oamenilor să facă economii și să cumpere și alte produse alimentare.

Oamenii spun că magazinele sociale reprezintă o salvare pe timp de criză. Mai mult pensionarii mai spun că reușesc să facă economii de până la 300-350 de lei pe lună, datorită faptului că procură produse alimentare de la magazinele sociale.

„La vremuri bune am ajuns… Pâinea la magazinele sociale costă de la 3,5 în sus, iar în celelalte magazine e mai scumpă. Pentru noi, pensionarii, fiecare leu contează”, a spus o pensionară.

„Vin des la acest magazin. Pâinea pe care o cumpăr e foarte gustoasă, costă 3,5 lei, spre deosebire de 8 – 9 lei cât costă la celelalte magazine. Și produsele lactate sunt mai ieftine. Pentru noi, pensionarii, magazinele sociale sunt foarte necesare”, a afirmat un alt pensionar.

La unul dintre magazinele sociale din capitală a venit și un cuplu de refugiați din Ucraina, care a făcut cumpărături.

„Încercăm să cunoaștem orașul. Prețurile din acest magazin sunt mai accesibile, spre deosebire de celelalte magazine în care am fost în ultimele zile. Aici prețurile sunt mai mici cu vreo 10%”, au spus cetățenii ucraineni.

Totodată, vânzătoarele de la magazinul social spun că majoritatea cumpărătorilor procură pâinea care costă cel mai puțin – 3,5 lei.

„De obicei, oamenii cumpără franzele de 3,5 lei. Cei care își permit, cumpără pâine mai scumpă. În permanență, avem oferte, reduceri și mulți cumpărători”, a spus vânzătoarea Tatiana Donțova.

La rândul său, Vladimir Găină, directorul adjunct al companiei „Magazine sociale” a menționat că numărul cumpărătorilor a crescut considerabil, ca urmare a scumpirilor în lanț, din ultima perioadă.

„Pâinea este cel mai căutat produs în magazinele noastre. Prețul este mai competitiv față de celelalte magazine. Avem diferite tipuri de pâine. Pâinea socială costă cu doi lei mai puțin”, a precizat Vladimir Găină.

În context, liderul Partidului „ȘOR”, Ilan Șor, se arată mulțumit că magazinele sociale, lansate la inițiativa sa, sunt de mare ajutor în această perioadă dificilă, când actuala guvernare urmărește să-i condamne pe oameni la sărăcie și foame.

„Guvernarea ne-a promis vremuri bune, dar de câteva zile ne avertizează că vin vremuri grele, iar cetățenii sunt nevoiți să se descurce cum pot. În timp ce interesul autorităților față de oameni este zero, împreună cu echipa mea, facem tot ce ne stă în putință pentru a atenua efectul scumpirilor în lanț, cărora bieții cetățeni nu le mai pot face față. Pâinea – alimentul de bază, principala sursă de sațietate, care este nelipsită de pe masa cetățenilor noștri, este vândută la magazinele sociale la cele mai mici prețuri posibile. Asta în timp ce în alte magazine prețul pâinii crește ca pe drojdii. Pentru mine și echipa mea este foarte important să fim cât mai aproape de oameni și vom face tot posibilul ca fiecare să aibă ce pune pe masă, indiferent de vreme și vremuri”, a dat asigurări Ilan Șor.

Proiectul magazinelor sociale a fost lansat în 2015, la inițiativa liderului Partidului „ȘOR”, Ilan Șor. Primul magazin a fost deschis, acum șase ani, în orașul Orhei.

În prezent, activează 138 de magazine, dintre care 91 sunt mobile, iar restul – 47 sunt staționare. Numărul beneficiarilor se ridică, în prezent, la aproximativ 400 de mii. În mare parte, aceștia sunt pensionari, veterani de război, familii numeroase și persoane cu venituri mici.

Total
0
Shares
 
Total
0
Share