Alte știri

Samsung reușește să-și bată propriile recorduri la încasări

Pinterest LinkedIn Tumblr

Samsung a reușit să treacă mai mult decât elegant peste toamna anului 2016 și eșecul exploziv al lui Note 7, iar de atunci pare că le merge tot mai bine. Chaebol-ul sud-coreean a reușit să facă lumea să uite de eșecul lui Samsung Galaxy Note 7, telefon retras de pe piață și dispărut cumva în ”negura istoriei”. În perioada ce a urmat după acest eveniment, diviziile companiei au mers din ce în ce mai bine, iar 2017 a fost un an foarte bun pentru companie.

Dincolo de asta, 2018 s-ar putea să fie un an și mai bun, cel puțin având în vedere cifrele pe care compania le-a dat publicității la final de prim trimestru fiscal. Cifrele ar fi putut fi chiar mai mari de atât, iar responsabili ar putea fi chiar cei de la Apple; pe fondul problemelor legate de vânzarea iPhone X, între ianuarie și martie s-a înregistrat o scădere a cererii de ecrane OLED, de pe urma cărora sud-coreenii făceau bani buni.

Divizia de mobile a companiei a mers foarte bine și e greu să fii surprins de faptul că flagship-urile de anul trecut, dar și cele de acum, s-au vândut ca pâinea caldă. Doar divizia Samsung Mobile are câștiguri de 3,5 miliarde de dolari, în creștere cu mai bine de 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Profiturile operaționale ale companiei au crescut cu 58,03% și au ajuns la 14,49 miliarde de dolari. Profitul net a ajuns la 10,8 miliarde de dolari, ceea ce se traduce într-o creștere de 52% față de aceeași perioadă a anului trecut. Și vânzările au crescut cu 20%, astfel că au ajuns la valoarea de 56 de miliarde de dolari.

Totuși, câștigurile companiei de pe urma telefoanelor s-ar putea diminua în următorul trimestru, pe măsură ce vânzările de flagship-uri încep să scadă, iar departamentul de marketing va avea nevoie de mai mulți bani pentru a ”se ocupa de problemă”.

Într-adevăr, pare puțin prea devreme să vorbim despre o scădere a vânzărilor de Samsung Galaxy S9; compania insistă că nu telefoanele în sine sunt problema, ci competiția din ce în ce mai acerbă pe segmentul premium.

loading...

Comments are closed.