Investigații

Surse: Un candidat a angajat o companie din România pentru promovarea în turul 2. Banii nu vor fi declarați la CEC

Pinterest LinkedIn Tumblr

Un staff al unui candidat „cu rating” a încheiat un contract cu o companie din România, specializată în campanii digitale. Trei reprezentanți ai acestei companii au fost săptămâna aceasta la Chișinău, unde au stabilit detaliile pentru colaborare.

Compania dată are experiență în campaniile electorale din state africane, în America Latină și Indonezia. Conform surselor noastre, această companie are o experiență scurtă și în Moldova.

Scopul lor este să ajute, pentru turul doi, candidatul „cu rating”, prin promovarea cu targhetare foarte îngustă a mesajelor pe rețelele sociale și pe alte platforme online.

Costul acestui serviciu este în jur de 80 de mii de euro + costurile pentru publicitate (se presupune că suma totală va fi de 150000 euro). Contractul este încheiat cu un SRL de la Chișinău. Sunt cunoscute denumirile ambilor agenți economici, precum și oamenii implicați în aceasta. Costurile serviciilor nu sunt și nu vor fi declarate oficial la CEC. Îndemnăm CEC, SIS, Fisc și cine mai este acolo să fie cu ochii pe transferuri…între companiile pe care le cunoașteți. PS Se discută și varianta de alternativă, plățile să fie direct de la o companie (persoană) din România, fără a implica sistemul bancar moldovenesc.

Sursa: Bazar politic

loading...

Comments are closed.