Economic

Televiziunea Centrală, controlată de Șor, și-a schimbat denumirea în TV6 și începe emisia la nivel național

Pinterest LinkedIn Tumblr

Consiliul Audiovizualului (CA) a aprobat, în cadrul ședinței din 23 decembrie, solicitarea postului Televiziunea Centrală de a-și schimba denumirea în TV6. Înainte de asta, Consiliul a declarat Televiziunea Centrală drept învingător al concursului pentru suplinirea slotului disponibil în Multiplexul digital A, scrie media-azi.md

Membrii Consiliul s-au interesant dacă solicitantul a făcut și alte schimbări în Concepția serviciilor de programe, iar raportorul a precizat că redacția a cerut doar schimbarea denumirii. Cererea de schimbare a denumirii postului a fos depusă la CA, pe 15 decembrie.

Cu doi ani în urmă, Televiziunea Centrală se numea Euro TV.

Tot astăzi, Televiziunea Centrală, în ședința CA, până la schimbarea denumirii, a obținut dreptul de a emite în multiplexul digital, astfel devenind legibil pentru a deveni furnizori de servicii media național.

Televiziunea Centrală este deținută de compania Media Resurse, fondată de Klassika Media SRL. Administratorul Media Resurse SRL este jurnalistul Dumitru Chitoroagă, care a fost reprezentant împuternicit al Partidului Politic ȘOR în municipiul Chișinău la alegerile parlamentare din februarie 2019.Compania Klassika Media a aparținut Ritei Țvik, care a decedat la începutul acestui an. Potrivit declarației postului de televiziune, moștenitorul legitim al companiei a devenit Irina Țvic, fiica Ritei Țvic, fapt dovedit printr-un certificat de moștenitor. Rapoartele de monitorizare a postului de televiziune arată, că prin politica editorială și informațiile difuzate la ecran este favorizat politicianul Ilan Șor. Oficial, el nu figurează drept persoană beneficiară a postului.

loading...

Comments are closed.