Economic

Televiziunile controlate de Plahotniuc renunţă la difuzarea prin Multiplexul A

Pinterest LinkedIn Tumblr

Patru posturi de televiziune, controlate sau afiliate lui Vladimir Plahotniuc, au renunţat la serviciile de difuzare prin Multiplexul A. Decizia va lovi în veniturile întreprinderii de stat Radiocomunicaţii, care deţine acest multiplex digital, care oferă acoperire națională, scrie mold-street.com

Consiliul Audiovizualului (CA) a aprobat, în şedinţa din 30 septembrie 2021, cererile companiilor General Media Group Corp (deţinută de Vladimir Plahotniuc) şi Telestar Media SRL (deţinută în prezent de Lilian Buştiuc), prin care acestea solicitau ca din licenţele TV să fie exclusă difuzarea prin Multiplexul A.

loading...

Comments are closed.