Termenul de înscriere la concursul „Marca comercială a anului” a fost extins

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) și implicarea Centrului Național Anticorupție (CNA), au anunțat modificarea etapelor de desfășurare a concursului „Marca comercială a anului 2019”, transmite Telegraph.md

Astfel, în contextul situaţiei epidemiologice din țară, termenul de înscriere a fost prelungit până la data de 29 mai, 2020.

Concursul „Marca comercială a anului” a ajuns anul acesta la cea de-a XVII-a ediţie și reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente de creștere a competitivității şi sporire a capacităților întreprinderilor autohtone în crearea şi promovarea mărcilor comerciale pe piața internă şi externă, prin evaluarea calitativă a acestora de către un juriu profesionist, dar și pe baza opiniei consumatorilor.

Rezultatele concursului permit atât evidenţierea liderilor, cât şi analiza şi preluarea strategiilor reuşite de elaborare şi promovare a mărcilor comerciale de succes, monitorizarea dinamicii preferinţelor consumatorilor şi a comportamentului acestora.

La Concurs pot participa întreprinderi şi organizaţii cu diverse forme de proprietate, persoane juridice înregistrate în Republica Moldova, precum şi persoane fizice care produc bunuri materiale şi/sau prestează servicii pe teritoriul țării. La concurs se admit doar mărcile comerciale (naţionale şi străine) care la momentul depunerii cererii de participare sunt înregistrate şi valabile pe teritoriul Republicii Moldova, conform legislaţiei în vigoare.

Ediţia curentă a concursului are în total 14 nominalizări şi 11 categorii la care pot aplica pretendenţii pentru cele mai onorifice distincţii oferite doar pentru rezultate remarcabile dovedite.

Citește și: Serviciul Fiscal de Stat a anunțat termenul limită de depunere a Declarației cu privire la impozitul pe venit

Total
0
Shares
 
Total
0
Share