Social

Veste bună pentru locuitorii capitalei conectați la Termoelectrica

Pinterest LinkedIn Tumblr

Termoelectrica S.A. și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”. Astfel, începînd de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, locuitorii mun. Chișinău conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, scrie noi.md.

Noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limba de stat și rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi:

– Informații privind modul de achitare a facturii;

– Informații despre datorii sau contractare;

– Informații despre facturare;

– Informații despre deconectări/lucrări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

– Transmiterea indicelor curenți ai contorului;

– Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.

Toți cei care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor, vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.

Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămîn active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice în aplicația Viber: 069-444-144 și Serviciul Dispecerat – 022-44-11-38.

loading...

Comments are closed.