În perioada stării de urgență, nivelul de utilizare a serviciilor la distanță a crescut cu circa 35%

Ministrul Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean, a organizat ieri o ședință online cu participarea conducerii Agenției Servicii Publice, a reprezentanților Proiectului Băncii Mondiale pentru Ameliorarea Competitivității II și reprezentanților MEI, transmite Telegraph.md

În cadrul ședinței s-a discutat despre funcționalitatea Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive (SIA GEAP) în contextul situației pandemice.

De asemenea, agenda ședinței a cuprins subiecte cu referire la analiza opțiunilor de organizare a administrării tehnice a SIA GEAP pentru Autoritățile Publice Locale, precum și conceptul de constituire a call-center-lui pentru deservirea utilizatorilor SIA GEAP.

„În contextul stării de urgență este imperativ să asigurăm buna funcționare a Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive, în situația în care antreprenorii apelează din ce în ce mai des la Ghișeul Unic pentru obținerea actelor necesare. Susțin inițiativa creării unui call-center și cred că acesta va veni în ajutorul miilor de antreprenori, cu răspunsuri unificate”, a declarat ministrul Sergiu Railean.

Menționăm că, începând cu perioada stării de urgență, nivelul de utilizare a SIA GEAP a crescut cu circa 35%.

Citește și: A fost anunțată data redeschiderii restaurantelor și altor unități de alimentație publică

Total
0
Shares
 
Total
0
Share