Politic

(video) Moldova 1 și Canal 2 au realizat reportaje identice despre acțiunea partidului lui Șor la sediul PAS

Pinterest LinkedIn Tumblr

Imagini aproape identice au pus pe post postul public de televiziune Moldova 1 şi Canal 2. Subiectul a vizat acțiunea organizată de susținătorii lui Ilan Shor, care au venit ieri cu lopeți la sediul Partidului Acțiune și Solidaritate pentru a scoate gheața de pe trotuarul din fața clădirii.

Chiar dacă reportajele au fost difuzate de două posturi de televiziuni diferite, unul fiind post de televiziune finanțat de stat, în imagini apar aceleaşi persoane şi cadre. Mai mult, şi textul reportajelor este aproape identic.

Curios lucru că niciuna din cele două televiziuni nu o citează pe cealaltă, iar în imagini se vede doar microfonul de la postul național de televiziune, Moldova1.

Reportajul a fost difuzat de Moldova1 în buletinul de la ora 13, în timp ce Canal 2 l-a pus pe post la ora 19.

Niciuna din cele două instituții nu a prezentat reacția Partidului Acțiune și Solidaritate la acest subiect.

Amintim că pe data de 21 ianuarie, zeci de reprezentanți ai Partidului “ȘOR” înarmați cu lopeți, mături și materiale antiderapante s-au mobilizat și au curățat zăpada în fața sediului Partidului Acțiune și Solidaritate (PAS).

loading...

Comments are closed.